شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فعالیت تبلیغی روحانیون

حوزه/ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان بر لزوم استفاده از ظرفیت روحانیون و مساجد در پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، قاسم ولی زاده، امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی لرستان، با تاکید بر این که باید از ظرفیت تبلیغی روحانیون، طلاب و همچنین مساجد در راستای پیشگیری از ناهجاری ها و آسیب های اجتماعی استفاده شود، گفت: باید با ارائه برنامه های تبلیغی بامحتوا و منسجم در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و ... در جامعه قدم برداریم.

وی با بیان این که ائمه جماعت با اجرای برنامه های دینی و فرهنگی جوانان را به سمت دین جذب کنند، خاطر نشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی جذاب و با نشاط، در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و پایگاه های دینی بسیار موثر است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، تصریح کرد: مبلغان برای اصلاح اخلاق مردم همت خود را به کار گیرند و سبک زندگی اسلامی را در جامعه جاری کنند.

ولی زاده به نقش بی بدیل مبلغان دینی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: مبلغان با فرهنگ سازی و تبلیغ و تبیین معارف دینی و اخلاقی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha