جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه استان قزوین گفت: ضعف و بی‌ایمانی در بسیج راه ندارد و بسیجی هرگز ندای «هل من ناصر ینصرنی» مولایش را بی پاسخ نمی گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جلسه شورای بسیج حوزه علمیه قزوین، گفت: امروز بسیجیان با وحدت، اطاعت از امام خامنه ای، ولی امر مسلمین و با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» عزم و اراده مصمم خود را برای دفاع از ارزش‌ها و دست آوردهای انقلاب که در رأس آنها اسلام و استقلال کشور است، به جهانیان نشان می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین ادامه داد:  امروز بسیجیان سراسر کشور به دشمنان پیام می‌دهند که گمان نکنید در عزم و اراده ملت، رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس ایران در دفاع از اسلام و انقلاب ضعف و خطوری رخ داده است.

وی تصریح کرد: بسیج شکوهمند ما اگر می بالد، حماسه می آفریند، پیش می رود و اگر هنوز زنده و رزمنده است از این روست که دل در گرو محرم و عاشورا و کربلا دارد، این نام قدسی حسین بن علی(ع) است که در بسیجی شور و شعور می آفریند.

حجت الاسلام مصطفایی اظهار کرد:  بسیجی کربلایی است و ولایتمدار و هرگز نخواهد گذاشت واقعه عاشورا تکرار شود و «هل من ناصر ینصرنی» مولایش بی پاسخ بماند .

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به برنامه های هفته بسیج حوزه استان اشاره کرد و بیان داشت: بسیح طلاب استان برنامه های متنوعی شامل میقات صالحین در نماز جمعه، برگزاری مجمع استانی، تجمع بزرگ بسیجیان وطلاب وروحانیون مدارس علمیه قزوین  در قالب شکوه مقاومت، نشست های بصیرتی، غبارروبی مزار مطهر شهدا و ... را برگزار می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha