شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نجبا

حوزه/ جنبش النجبا در واکنش به اقدام کنگره آمریکا در تروریست خواندن این جنبش گفت: جنبش النجبا به پیروی از راه اسلام حقیقی ادامه می دهد و این اقدام را یک حمله خشم آلود برای تصفیه نیرو های مقاومت می داند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، جنبش النجبا در واکنش به اقدام کنگره آمریکا در تروریست خواندن این جنبش، گفت: جنبش النجبا به پیروی از راه اسلام حقیقی ادامه می دهد و این اقدام را یک حمله خشم آلود برای تصفیه نیرو های مقاومت می داند.

این جنبش در بیانیه خود اشاره کرد: این افتخار و شرافت بزرگی برای جنبش النجبا است که یکی از بازوان مقاومت اسلامی باشد که به اسم خدا با قدرت های باطل، استکبار، ظلم و تروریسم می جنگد.

همچنین افزود: موجب افتخار این جنبش است که در لیست طرح خصمانه کنگره آمریکا قرار گیرد؛ طرحی که ترامپ می خواهد با آن با جنبش النجبا مقابله و آن را تحریم کند و از فعالیت و نفوذ آن در منطقه بکاهد.

این جنبش با بیان اینکه این طرح، جنبش النجبا را در کنار جمهوری اسلامی ایران، حزب الله و گروه های مجاهد در لیست دشمنان طاغوت اکبر و هم پیمان آن یعنی رژیم صهیونیستی قرار می دهد، ادامه داد: الحمدلله که ما را در کنار کسانی قرار دادند که سبب شکست پروژه های استعماری آنها شده و گروهک های وهابی تکفیری آن ها را نابود کرده اند.

این بیانیه اشاره کرد: آن ها این حمله خشم آلود را راه انداختند تا با نیروهای مقاومت تصفیه کنند و بر ملت ها مسلط شوند و به فساد، تروریسم و سرکوب ملت ها و حمایت از سازمان های دیکتاتوری روی بیاورند.

همچنین افزود: طرح کنگره آمریکا در تحریم جنبش النجبا به خاطر نقش قهرمانانه، انسانی و برجسته این جنبش در عراق است به گونه ای که این جنبش در برابر اشغالگران آمریکایی و بعد آن گروهک های تروریستی داعش که به نیابت از رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد جنگ شدند، مقاومت کرد و همچنین در سوریه برای پایان دادن به نفوذ گروهک های داعش، جبهه النصره و سایر گروهک های وهابی تروریستی که از سوی آمریکا، اسرائیل و هم پیمانان آن حمایت می شود، وارد عمل شد که موجب افزایش قدرت جنبش النجبا و گسترش دایره نفوذ و تأثیر آن شد.

جنبش النجبا ادامه داد: این اقدام به خاطر این است که این جنبش همچنان عزم و اراده اعراب و مسلمین را به سمت آزادی، عزت و کرامت بر می انگیزد.

این جنبش در پایان گفت: ما اعلام می کنیم که اقدام خصمانه و زورگویانه آمریکا پایانی نخواهد داشت و ما بر پافشاری خود در تمسک به راه اسلامی حقیقی در آزادی انسان از خواری، بردگی و تسلیم در برابر طاغوت آمریکایی و صهیونیستی تاکید می کنیم و از موضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد و در راه آن شهید می دهیم.

همچنین در این بیانیه آمده: اگر موها سفید، قامت ها خم و شکم ها گرسنه بماند، ما بر یقین به یاری خداوند و خواری ظالمین می مانیم و در راه و شیوه امام حسین(علیه السلام) حرکت خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha