چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جمع مسئولان حراست ادارات، گفت: اقدامات نسجیده و تنگ‌نظرانه نه تنها نمی‌تواند افراد را اصلاح کند، بلکه امکان دارد افراد را نسبت به نظام و حتی دین اسلام بدبین كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در جمع مدیران حراست دستگاهای اجرایی استان که در آستان مقدس امام زاده علی (ع) برگزارشد، به وظیفه خطیر مسئولین حراست  ادارات اشاره کرد و گفت: اقدامات نسجیده و تنگ‌نظرانه نه تنها نمی‌تواند افراد را اصلاح کند، بلکه امکان دارد افراد را نسبت به نظام و حتی دین اسلام بدبین كند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که  مسئولین حراست، آمر به معروف و ناهی از منکر هستند،  تصریح کرد:  مجموعه افراد شاغل در حراست‌ها باید ضمن تذهیب نفس نسبت به سالم ماندن محیط ادارات از انحرافات و لغزش‌ها ایفای نقش كنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حراست از جمله حوزه های حساس سازمانی است و حراست ها، حافظ حافظان میراث فرهنگی هستند و نقش سوزن بانی را دارند که چنانچه حتی یک اشتباه در آن صورت گیرد، خسارت های بزرگی ایجاد می شود.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: حراست باید سعی کند قربة الی الله امور را دنبال کند و برای سلامت دستگاه فعالیت و مر قانون را اجراء کند چراکه حراست باید الگو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: حراست باید در راستای سالم سازی محیط حرکت کند و هر قدمی که بر می دارد، برای ارتقای این محیط باشد و هر دو جنبه فردی و دستگاهی را مد نظر قرار دهد.

وی اظهار کرد: اگر حراست‌ها وظیفه خود را درست انجام دهند، اشکالات در سیستم اداری کاهش می‌یابد و باید پیشگیری از بروز تخلفات و اشکالات نیز در اولویت قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha