سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ طلاب باید با مطالعه و بصیرت بیشتر، حافظ و پاسدار ماهیت انقلاب بزرگ ایران بوده و با روحیه انقلابی در مقابل عقایدی که سبک زندگی اسلامی را هدف قرار داده، مقابله کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم مهربان؛ مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) آمل در این نشست، بیان داشت: دین اسلام زمانی که عنایتش را شامل حال بشر کرد، گروهی به خداوند ایمان آوردند و گروهی دیگر به خداوند کفر ورزیدند.

وی گفت: زمانی که مسئله ولایت از جانب رسول خدا(ص) مطرح گردید نیز عده ای مطیع ولایت امیرالمومنین(ع) و عده ای دیگر مخالف و منافق شدند.

مدیر مدرسه خواهران آمل با اشاره به مسئله ولایت در زمان حاضر تصریح کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اکثر افراد ولایت امام خمینی(ره) را پذیرفتند، اما پس از انقلاب، کم کم عده ای روحیه نفاق را در پیش گرفته و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را تغییر دادند.

وی تاکید کرد: برخلاف توطئه های بسیاری که استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ما انجام داده اند، در عصر حاضر شاهد بیداری و بصیرت شیعیان در سراسر جهان هستیم.

خانم مهربان در خصوص اهمیت افرایش بصیرت در طلاب، اظهار داشت: طلاب باید با مطالعه و بصیرت بیشتر، حافظ و پاسدار ماهیت انقلاب بزرگ ایران بوده و با روحیه انقلابی در مقابل عقایدی که سبک زندگی اسلامی را هدف قرار داده، مقابله کنند.

وی افزود: نباید اجازه داد که فرهنگ غرب وارد نظام آموزشی کشور شود؛ چرا که مردان و زنان شایسته ای را به جامعه تحویل نمی دهد؛ بلکه انسان هایی وابسته که منتظر حمایت و کمک دیگران هستند را تربیت خواهد کرد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha