چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر رسیده از امدادرسانی طلاب و روحانیون بسیجی به زلزله زدگان

حوزه/ حجت الاسلام یوسفی راد با تاکید بر این که در کمک رسانی به زلزله زدگان هیچ تفاوتی بین شیعه و سنی نیست، تصریح کرد: باید تمام تلاش ها برای رفع احتیاجات مردم به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام علی مراد یوسفی راد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، در مناطق زلزله زده غرب کشور، جویای وضعیت مردم و روند رسیدگی به آنها شد و تاکید کرد: باید تمام تلاش ها برای رفع احتیاجات مردم به کار گرفته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به حضور جهادی روحانیون در مناطق زلزله زده و کمک آنان به مردم، افزود: حضور روحانیون در بین مردم زلزله زده و تلاش آنها در بخش‌های مختلف تاثیر به‌سزایی داشته اند.

وی ادامه داد: فعالیت جهادی روحانیون در امداد و کمک رسانی، رسیدگی به امور شرعی مردم، دلجویی از بازماندگان جان باختگان زلزله، آراش روحی و روانی زلزله زدگان، و ... تاثیر زیادی در روحیه مردم داشته است.

حجت الاسلام یوسفی راد با اشاره به اینکه در بخش‌هایی از این شهرستان مردمی از مذاهب اهل حق و اهل تسنن سکونت دارند، گفت: وقتی این هموطنان می‌بینند که روحانی شیعه به عنوان مددکار آنان وارد شده و هر چه در توان دارد را در خدمت مردم به کار گرفته است، به نظام و روحانیت علاقه مندتر می شوند.

وی با بیان اینکه سپاه هم همیشه در کنار مردم حضور دارد، گفت: سپاه پاسداران نیز از همان ساعات اولیه با اعزام بسیجیان و ارسال امکانات مورد نیاز، همراه مردم بوده و برای آواربرداری، رساندن مایحتاج به آسیب دیدگان، اسکان زلزله زدگان، و ... تمام امکانات خود را به کار گرفته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha