جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعه الزهرا(س)

حوزه/ پایگاه‌های جمع‌آوری کمک به مناطق زلزله‌زده از سوی اداره کل فرهنگی، اداره کل امور طلاب و خانواده و اداره کل روابط عمومی و بین الملل در جامعه‌الزهرا(س) برپا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، با توجه به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر کمک‌رسانی همه اقشار مردم به مناطق زلزله زده، اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به منظور همدلی با مردم آسیب‌دیده این حادثه غم‌بار، اقدام به برپایی پایگاه جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی در موکب‌الحسین(علیه‌السلام) کرده است.

این پایگاه از روز پنجشنبه، ۲۵ آبان ماه تا سه شنبه، ۳۰ آبان ماه به مدت ۶ روز از ساعت ۸ تا ۱۲ آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی از سوی اساتید، طلاب و کارکنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) است.

علاقه‌مندان به همیاری می‌توانند کمک‌های خود را به موکب الحسین(علیه‌السلام) تحویل دهند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۱۲۰۷۰ تماس بگیرند.

پتو، کنسروجات، لباس گرم، چادر، خرما،‌ مواد شوینده و بهداشتی، دارو و غیره از جمله کالاهای مورد نیاز برای این مناطق است.

* اجرای طرح «جمع آوری وسایل مورد نیاز کودکان زلزله زده کرمانشاه» در مهدکودک شکوفه های بهار

همچنین مهدکودک شکوفه های بهار جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تحت نظر اداره کل امور طلاب و خانواده جهت ابراز هم دردی و کمک به کودکان آسیب دیده در این حادثه، طرح«جمع آوری وسایل مورد نیاز کودکان زلزله زده کرمانشاه» را در دستور کار خود قرار داده است.

خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) جهت کمک به کودکان مناطق زلزله زده می توانند هدایای نقدی و یا غیرنقدی شامل پتو، زیرانداز، لباس گرم، کفش و دمپایی مناسب، داروهای ضروری، مواد غذایی و خشکبار، لوازم بهداشتی، اسباب بازی، لوازم التحریر ، لوازم بهداشتی و پوشک را به مهدکودک تحویل دهند.

در این راستا، غنچه های هلال شکوفه‌های بهار به همدلی با کودکان زلزله‌زده پرداختند و در طرح «جمع‌آوری وسایل مورد نیاز کودکان زلزله‌زده کرمانشاه» مشارکت کردند.

اداره کل روابط عمومی و بین الملل جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) نیز در این راستا، صندوق های کمک به مناطق زلزله زده را در ورودی ساختمان اداری، حسینیه امام خمینی(ره) و روبروی آموزشگاه امام رضا(علیه‌السلام) مستقر کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha