پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نصیرایی

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه حوزه استان به دنبال پیاده سازی رسالت‌های مقام معظم رهبری در خصوص حوزه است، گفت: هفته آینده نخستین اردوی جهادی آموزشی به مدت ۵ روز در روستاها و مناطق محروم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی، امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که در مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حوزه علیمه خراسان جنوبی به دنبال این است تا سیاست ها و رسالت هایی که مقام معظم رهبری در خصوص حوزه و حوزویان مدنظر دارند را دنبال کند.

وی با بیان این که قرار است هفته آینده نخستین اردوی جهادی و دوره آموزشی را برگزار کنیم، افزود: در اردوهای جهادی مناطق محروم استان از جمله روستایی پیش بینی شده صبح‌ها بیل و کلنگ به دست گرفته و خدمت رسانی کنیم و در کنار آن به تبلیغ دین نیز بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین نصیرایی با بیان این که در مدت 5 روز اردوی جهادی و آموزشی قرار است عصرها وقت را به گونه‌ای تنظیم کنیم تا در موضوعات علمی، آموزشی، زیر ساخت ها، فرصت ها و چالش های حوزه در خراسان جنوبی مباحثی مطرح کنیم که برای تعدادی از موارد اساتید خارج از استان دعوت خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در پایان گفت: در این برنامه 5 روزه گفتگو دو طرفه بیشتر بر روی مباحث فرهنگی اجتماعی کار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha