شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تودیع و معارفه

مراسم تکریم و معارفه مسئول تعلیم و تربیت صالحین سپاه ناحیه سمنان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان، در مراسم تکریم و معارفه مسئول تعلیم و تربیت صالحین سپاه ناحیه سمنان حجت‌الاسلام مهدی سفیدیان جانشین معاونت تعلیم و تربیت صالحین سپاه استان سمنان، ضمن قدردانی از زحمات بیش از دو سال حجت‌الاسلام علیرضا اسکندر پور در سپاه ناحیه سمنان، اظهار داشت: در زمان مسئولیت حجت‌الاسلام اسکندر پور اقدامات بسیار خوب و مهمی در سطح شهرستان سمنان انجام شد و ارتباط خوبی بین حلقات صالحین و سپاه و مسئولین برقرار شد و امیدواریم این نقاط قوت در آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی، گفتمان سازی تربیتی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی را از جمله اهداف مجموعه صالحین دانست و گفت: با تحقق این امر به جامعه نوین اسلامی برسیم.

حجت‌الاسلام علیرضا اسکندرپور نیز در ادامه این برنامه از تمامی همکاران خود در سپاه ناحیه سمنان تشکر کرد و گفت: اگر موفقیتی کسب شده است محصول همدلی و برادری و همکاری تمامی دوستان همکار بوده است و این همدلی و همکاری همیشه در سازمان بسیج و سپاه برقرار باشد.

سرگرد پاسدار حمید رهایی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه سمنان در ادامه از زحمات بیش از دو سال حجت‌الاسلام اسکندر پور تقدیر و تشکر کرد و گفت: توجه به حلقات صالحین و سرمربیان و سرکشی مستمر از حلقات صالحین پایگاه‌های بسیج از جمله کارهای خوب و مهم دوران مسئولیت حجت‌الاسلام علیرضا اسکندر پور در معاونت تعلیم و تربیت صالحین سپاه ناحیه سمنان بوده است که در ادامه راه پررنگ‌تر دنبال شود.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام ابوذر عامری به‌عنوان مسئول جدید تعلیم و تربیت صالحین سپاه ناحیه سمنان معرفی شد و حجت‌الاسلام علیرضا اسکندر پور نیز به‌عنوان مسئول ارکان شجره تربیت صالحین سپاه استان سمنان به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha