شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام پورمحمدی در سرپل ذهاب

حوزه/ خوشبختانه خانواده ها از برنامه های ما استقبال بسیار مناسبی داشته و از اینکه فرزندانشان سرگرم بازی شده و از درد و رنج هایشان کاسته می شود، بسیار راضی هستند.

حجت الاسلام مصطفی پور محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، به فعالیت های تبلیغی مبلغان در مناطق زلزله زده غرب کشور اشاره کرد و گفت: بنده به همراه یکی از اساتید کودک و نوجوان، حجت الاسلام والمسلمین صالحی از قم حرکت کرده و از صبح امروز در سرپل ذهاب، محل اصلی زلزله غرب کشور مستقر شده ایم.

وی اظهار داشت: فعالیت ما در امامزاده احمد بن اسحاق و اردوگاه های هلال احمر که برای اسکان مردم در نظر گرفته شده، در حال اجراست و در این راستا برای کودکان و نوجوانان برنامه های جذاب برگزار کرده و جوایزی را اهدا می کنیم.

این مبلغ کودک و نوجوان ابراز داشت: گروه ما با نام شمیم هدایت پس از حضور در سرپل ذهاب به گروه اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که متشکل از 25 مبلغ است، ملحق شده و به فعالیت تبلیغی کودک و نوجوان می پردازد.

حجت الاسلام پورمحمدی خاطرنشان ساخت: برنامه ما از صبح در روستاهای اطراف سرپل ذهاب و چادرهای برپاشده در سطح شهر آغاز و تا غروب هر روز ادامه دارد.

وی به استقبال خانواده های کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه خانواده ها از برنامه های ما استقبال بسیار مناسبی داشته و از این که فرزندانشان سرگرم بازی شده و از درد و رنج هایشان کاسته می شود، بسیار راضی هستند.

این مبلغ کودک و نوجوان در پاسخ به این سوال که وضعیت رسیدگی به زلزله زدگان چگونه است، تصریح کرد: خوشبختانه مردم از نظر مواد غذایی مشکلی نداشته و رسیدگی مناسبی می شود؛ اما با کمبود چادر مواجه بوده و سرما اذیت کننده است.

حجت الاسلام پورمحمدی در پایان اظهار داشت: هلال احمر در تلاش است که چادرهای برزنتی بیشتری به منطقه برساند و برنامه گروه تبلیغی ما نیز تا دوشنبه هفته آینده در این منطقه ادامه خواهد داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha