شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کردستان گفت: شامگاه دیروز پنجشنبه، کاروان دیگری از کمک های مردم استان کردستان شامل آب معدنی، نان تازه، چند تن سیب زمینی، خرما، البسه گرم، وسایل گرمایشی، چادر و... برای مردم زلزله ارسال شده است و ان شاء الله در بین مردم این منطقه توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام محمد کرانی که هم اکنون به همراه تعدادی از طلاب کردستان، برای امداد و کمک رسانی به زلزله زدگان، در مناظق زلزله زده به سر می برد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، گفت: از همان ساعات اولیه انتشار خبر وقوع زلزله، طلاب و روحانیون استان برای جمع آوری مایحتاج ضروری دست به کار شدند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: خوشبختانه از چند روز گذشته شاهد کمک های بسیاری از سوی مردم خونگرم و نوع دوست کردستان به مناطق زلزله زده هستیم و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: برای تسکین بخشی از آلام و مشکلات مردم مظلوم و بی پناه این مناطق، طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان کردستان اقدام به راه اندازی آشپزخانه برای پخت و پز غذای گرم و توزیع آن در میان زلزله زدگان نمودند و در هر وعده، نزدیک به 7 هزار پرس غذای گرم بین مردم منطقه توزیع می شود.

حجت الاسلام کرانی عنوان کرد: خوشبختانه شامگاه دیروز پنجشنبه، کاروان دیگری از کمک های مردم استان کردستان شامل آب معدنی، نان تازه، چند تن سیب زمینی، خرما، البسه گرم، وسایل گرمایشی، چادر و...  برای مردم زلزله ارسال شده است و ان شاء الله امروز در بین مردم این منطقه توزیع خواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان سخنان خود، گفت: زبان انسان از بیان این همه لطف، بذل و همیاری مردم ناتوان است و امیدواریم که هیچ گاه شاهد تکرار حوادث دردناکی همانند زلزله در هیچ جایی از ایران اسلامی نباشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha