پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یوسف الغواب رئیس مؤسسه وجه الحقیقه مصر

حوزه/ یوسف الغواب مدیر مؤسسه "وجه الحقیقة" در مصر در پیامی از آیت الله سیستانی، جمهوری اسلامی ایران و مردم عراق در آزادی سازی این کشور و برگرداندن موصل به آغوش وطن تشکر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، یوسف الغواب مدیر مؤسسه "وجه الحقیقة" در مصر در پیامی از آیت الله سیستانی، جمهوری اسلامی ایران و مردم عراق در آزادی سازی این کشور و برگرداندن موصل به آغوش وطن تشکر کرد.

یوسف الغواب در این پیام آورده: از خانواده های شهدا که فرزندان خود را در راه دین و طن داده اند، از آیت الله سیستانی که عراق و امت را فتوای خویش نجات دادند، از بسیج مردمی، از موکب های حسینی، از جمهوری اسلامی ایران که در این مصیبت در کنار عراق ایستاد و از آن حمایت کرد و بهترین مردان خود را در دفاع از عراق داد، تشکر و قدر دانی می کنیم.

وی ادامه داد: اکنون کشور، مقدسات، تمدن و تاریخ از لوث وجود تروریسم سلفی داعشی که تشنه به خون انسان است، آزاد شده است و وای بر کسانی که راه را برای ورود داعش به بغداد باز کردند.

الغواب در بخش دیگری گفت:عذر خواهی "سعید حساسین" به خاطر اهانت هایی که به من و بسیج مردمی کرده را نمی پذیرم؛ چون که بسیج مردمی نماینده تمامی اقشار عراق است و تعرض به آن درست نیست.

وی افزود: اهانت به بسیج مردمی، بی احترامی به به تمامی اقشار عراق است و باید یک مجازات قانونی برای کسانی که از رسانه سوء استفاده می کنند، وجود داشته باشد و آنچه که وی انجام داده، اهانت به رسانه مصر و بسیج مردمی است که یک نهاد رسمی به شمار می آید که زیر نظر نخست وزیر عراق کار می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha