جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیری

حوزه/مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان شمالی با اشاره به ارائه خدمات این مرکز به طلاب گفت: خدمات این مرکز به صورت یکسان به طلاب شیعه و سنی ارائه می‌شود و هیچ تفاوتی در نوع ارائه خدمات به طلاب و روحانیون وجود ندارد.

حجت‌الاسلام محمد امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: خدمات این مرکز به صورت یکسان به طلاب شیعه و سنی ارائه می‌شود و هیچ تفاوتی در نوع ارائه خدمات به طلاب و روحانیون وجود ندارد.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان خراسان شمالی افزود:  تمام خدمات ارائه شده برای طلاب شیعه و سنی به‌صورت یکسان ارائه می‌شود که این امر وحدت و انسجام بیشتر را نیز به وجود می‌آورد.

 وی با اشاره به ارائه خدمات مختلف از سوی این مرکز به طلاب و روحانیان، گفت: در مجموع 2 هزار و 614 روحانی و طلبه برادر و خواهر شیعه و سنی از خدمات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بهره‌مند می‌شوند که از این تعداد، هزار و 668 نفر اعضای فعال بوده و 523 نفر غیرفعال محسوب می‌شوند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان خراسان شمالی در پایان گفت: مرکز خدمات نهادی است که وظیفه خدمت‌رسانی به حوزویان سراسر کشور را به عهده دارد و تمامی طلاب و روحانیون اعم از برادر، خواهر، ایرانی و غیر ایرانی، و شیعه و سنی را زیرپوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha