پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عادل

حوزه/ مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین، ترویج فرهنگ رضوی را نیاز امروز جامعه خواند و گفت: امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی این ظرفیت را دارد که همه مردم با آن ارتباط داشته باشند و بهره برداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل، شب گذشته در مراسمی که از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مسجد شیخ الاسلام برگزارشد، به ابعاد شخصیتی امام رئوف پرداخت وگفت: امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی این ظرفیت را دارد که همه مردم با آن ارتباط داشته باشند و بهره برداری کنند. .

وی ادامه داد: امام رضا(ع) فرمودند هیچ زائری نیست به زیارت من بیاید، مگر این که من در سه جا به داد او برسم، هنگام دادن نامه ی اعمال، هنگام عبور از صراط و هنگام سنجش اعمال شفیع و دستگیر او می شوم .

مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان قزوین خاطرنشان کرد: مأمون عباسی همواره به دنبال فراهم آوردن شرایطی بود که بتواند شخصیت امام رضا(ع) را ترور کند، اما در این توطئه راه به جایی نبرد.

حجت الاسلام  عادل خاطرنشان کرد: سعادت انسان ها در گرو شناخت و الگو گیری از رفتار و اخلاق ائمه اطهار(ع) است و با شناخت و تفکر در شخصیت امام هشتم(ع) انسان سعادتمند می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را الگویی تمام عیار برای بشریت خواند و تصریح کرد: حضرت در دانش، اخلاق، رفتار، گفتار و همه فضائل، الگویی همیشگی برای بشریت است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha