سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: از مردم بجنورد که تمایل به مشارکت در کمک رسانی به هموطنان زلزله زده را دارند ، درخواست می شود که در اسرع وقت اقلام مورد نیاز را به مراکز مجری جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال فوری به مناطق زلزله زده تحویل دهند.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی متعددی در سطح شهرستان بجنورد برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی با برخورداری از ظرفیت بالای اجتماعی، می‌توانند در جمع‌آوری اقلام موردنیاز زلزله‌زدگان غرب کشور کمک زیادی داشته باشند.

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی با برخورداری از این ظرفیت ویژه در میان اقشار مختلف جامعه  و با مدیریت بر مصارف داخلی خود می‌توانند سهم بسزایی در کمک به هم‌وطنانمان در غرب کشور داشته باشند.

وی تأکید کرد: باید روسای هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی با کمک روحانیت و شبکه‌ تبلیغی شهرستان در اماکن دینی و مساجد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق آسیب‌دیده بسیج شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه یک تکلیف همگانی است، گفت: امروز وظیفه همگی ما تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت در همه‌ی زمینه‌هاست معظم له در پیام خود از همه‌ کسانی که می‌توانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست کردند که به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.

وی اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی متعددی در سطح شهرستان بجنورد جهت کمک به زلزله‌زدگان اعلام آمادگی کرده‌اند که اقلام موردنیاز، پس از جمع‌آوری به نهادهای مجری جمع‌آوری کمک‌های مردمی داده می‌شود تا به دست هموطنانمان در غرب کشور برسد و مرهمی بر دردهای آنان باشد.

حجت الاسلام هدایتی افزود: پتوی سالم، لوازم گرمایشی، چادر، کنسرو و خشکبار و آب معدنی، لوازم بهداشتی، دارو‌های ضروری، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد، وسایل کمک توانبخشی مثل ویلچر عصا واکر، وسایل روشنائی و امکانات اولیه پخت وپز از جمله اقلام مورد نیاز برای کمک به مردم حادثه دیده کرمانشاه است که می توانند از خیرین و مردم همیشه در صحنه ی شهرستان دریافت و جمع آوری کنند.

وی با تقدیر از مردم  مهربان، فهیم و نوعدوست شهرستان بجنورد برای اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به هموطنان عزیزمان در مناطق زلزله زده غرب کشور، خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و شرایط جوی مناطق زلزله زده، از مردم بجنورد که تمایل به مشارکت در کمک رسانی به هموطنان زلزله زده را دارند ، درخواست می شود که در اسرع وقت اقلام مورد نیاز را به مراکز مجری جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال فوری به مناطق زلزله زده تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha