جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی -مدیر حوزه خواهران بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام یوسف جمالی از برگزاری این جشنواره در روز ۱۳ آذر ماه سال جاری خبر دا و گفت: ۸۰۰ اثر به دبیرخانه های این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، امروز در دیدار اعضای سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با نماینده ولی فقیه در بوشهر، از برگزاری این جشنواره در روز 13 آذر ماه سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، روز 13 آذر مصادف با سالروز شهادت شهید عاشوری مراسم اختتامیه سومین جشنواره علامه بلادی بوشهری(ره) در مصلی جمعه بوشهر برگزار می شود.

دبیر سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) با بیان این که تعداد 800 اثر به دبیرخانه های این جشنواره ارسال شده، افزود: از این تعداد 300 اثر مربوط به دانشجویان است و کارهای بررسی و داوری آن طی روزهای آینده انجام می شود.

وی به تفاوت این جشنواره با جشنواره های قبلی اشاره کرد و گفت: یکی از تفاوت های برگزاری سومین جشنواره علامه بلادی بوشهری با جشنواره های قبل این است که در این دوره افزون بر طلاب و روحانیان، دانشجویان استان بوشهر نیز شرکت، و آثار خود را به دبیرخانه ها ارسال کردند.

حجت الاسلام جمالی افزود: با توجه به اینکه تعداد افراد تجلیل شونده در این جشنواره زیاد است، علاوه بر مراسم اختتامیه، برنامه های دیگری را بدین منظور در مدارس علمیه شهرستان ها برگزار خواهیم کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به برخی فعالیت های انجام شده، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های تحقیق و مقاله نویسی در مدارس علمیه استان یکی از کارهایی است ک در راستای جشنواره صورت گرفته که تاثیر قابل توجهی در سطح کیفی و کمی آثار داشته است.

دبیر سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) از فعالیت چهار دبیرخانه در این جشنواره خبر داد و گفت: دو دبیرخانه در حوزه های علمیه خواهران و برادران و یک دبیرخانه در دانشگاه خلیج فارس و نیز یک دبیرخانه در شهر مقدس قم برای دریافت آثار طلاب فعالیت داشتند.

برپایه این گزارش،  در این جلسه اعضای دبیرخانه سومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha