جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار نقدی

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:این که امروز می بینیم استکبار و ایادی و عوامل تکفیری اش در منطقه شکست خورده اند به خاطر حاکم شدن منطق شهادت در منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار محمد رضا نقدی، امشب طی سخنانی در یادواره شهید زین الدین، سرداران و 6000هزار شهید استان قم که با حضور برخی شخصیت های کشوری و لشکری همچنین علما و نمایندگان بیوت مراجع تقلید و آحاد مردم شهید پرور قم در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد، با بیان این که به تعبیر امام راحل ما تا به ابد مدیون خون های مطهر شهدا هستیم، اظهار داشت: چه کسی است که حقیقتاً نداند همه عظمت و امنیت کشور و پیشرفت های چشمگیر ما مدیون شهداست و ملتی که شهادت داشته باشد همواره بهره مند از نعمت سعادت است.
وی افزود: امام رضا(ع) می فرمایند اولین کسی که وارد بهشت می شود، شهید است و از نبی مکرم اسلام نیز نقل شده تنها کسی که می خواهد از بهشت به دنیا برگردد، تنها شهید است.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه باعث عزت ملت ما شده، همانا تمسک به فرهنگ شهادت طلبی است و آنچه باعث شکست استکبار و ایادی تکفیری آن ها در این منطقه شده، حاکم شدن منطق شهادت و روحیه بسیجی است.
وی افزود: دشمنان مستکبر ما این همه سلاح و بمب اتم دارد ولی نمی تواند با ملت شهید پرور ایران مقابله کند، چرا که ملت ما با سلاح مقاومت و شهادت در برابر همه دنیای استکبار ایستاده است.
وی با اشاره به اینکه شهید زین الدین در وصیت نامه خود به این مسئله اشاره کرده، گفت: امروز دشمن شکست خورده سعی می کند خود را پیروز نشان دهد و ملت ما را شکست خورده نشان دهد، امروز آمریکا با همه سلاح های خود به خصوص ابزارهای رسانه ای به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، اما به لطف الهی به اهداف شوم خود دست نیافته است.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با شایعات می خواهد نظام را متهم کند، بیان داشت: امروز اگر ما پرونده های مسئولین را در دستگاه قضا پیگیر می کنیم این مساله جزو افتخار نظام است و شرمندگی برای نظام ندارد، بلکه شرمندگی برای کسی است که این فساد را انجام می دهد ؛ این را همه باید بدانیم نظام وقتی با فساد مبارزه می کند این یعنی نظام زنده است و با نشاط و صلابت به کار خود ادامه می دهد.
سردار نقدی ادامه داد: بسیاری از مسئولین این نظام با زندگی های متعارف مصارف خودرا می گذرانند این که شایعه می کنند فساد را نظام گرفته، نه این گونه نیست، امروز انقلاب در همه جا نشر پیدا کرده و دشمنان از این مسئله ناراحت هستند، به همین دلیل می خواهند ایران را شکست خورده نشان دهند.
وی با تاکید بر این که امروز ابرقدرتی آمریکا در دنیا به پایان رسیده است، گفت: آمریکا و به طور کلی نظام غرب امروز با بحران های بسیاری روبروست و نتوانسته به مشکلات خود برسد و آن هایی که فکر می کنند آمریکا آقاست و باید به سمت کدخدا گرایش پیدا کنیم کاملاً در اشتباه هستند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha