جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجازی

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا(س) با بیان اینکه فضای مجازی یک ابزار توسعه یافته در تبلیغ دین محسوب می شود،گفتد: در این زمینه نیاز است طلاب و مبلغان با مطالعه و تحقیق به سوالات و شبهات مخاطبان در فضای مجازی پاسخ دهند .

خانم ناهید اشکشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اهمیت حضور مبلغان در فضای مجازی برای تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع، گفت: فضای مجازی ظرفیتی مهم و کاربردی در راستای تبلیغ علوم و معارف اسلامی است که باید مبلغان به این عرصه ورود پیدا کنند .

وی با اشاره به اهمیت بهره گیری ار فضای مجازی در امر تبلیغ، بیان داشت: با استفاده از تبلیغ در فضای مجازی می توان ارتباط موثرتری را بین مبلغان و افراد جامعه ایجاد کرد، تا جوانان بیشتری جذب آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) شوند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا(س) با بیان این که فضای مجازی یک ابزار توسعه یافته در تبلیغ دین محسوب می شود، خاطر نشان کرد: در این زمینه نیاز است طلاب و مبلغان با مطالعه و تحقیق به سوالات و شبهات مخاطبان در فضای مجازی پاسخ دهند .

خانم اشکشی از فعالیت تبلیغی طلاب مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا در فضای مجازی خبر داد و گفت: طلاب فعال این مدرسه با انتخاب احادیث موضوعی و انتشار در فضای مجازی، کانال ها و گروه ها به صورت عکس نوشته، به تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) می پردازند .

وی در پایان با اشاره به ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه گفت: احادیث موضوعی تبلیغ طلاب بیشتر مرتبط با مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت افزایی و ترویج سبک زندگی اسلامی برای مقابله با هجمه و توطئه های فرهنگی دشمن علیه بنیان خانواده است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha