جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وحدت اسلامی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: برادران شیعه و سنی در کنار یکدیگر هفته وحدت را با شعار "وحدت شاهرگ جهان اسلام" جشن خواهند گرفت.

حجت الاسلام داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با تشریح برنامه های مختلف این سازمان در ایام ماه مبارک ربیع الاول، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در نظر دارد در ایام ولادت مبارک حضرت رسول اکرم(ص) و همزمان با آغاز هفته وحدت، کارگاهی با عنوان "وحدت شاهرگ جهان اسلام" را در ارومیه و 5 شهرستان استان که ترکیب جمعیتی از اهل سنت و اهل تشیع هستند، برگزار کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: در این کارگاه ها که با حضور مدیران، مربیان و پیشکسوت برگزار خواهد شد، مباحثی در حوزه وحدت آفرینی در میان اهل تشیع و تسنن بیان خواهد شد.

حجت الاسلام داداش زاده خاطر نشان کرد: همچنین در هفته وحدت محافل انس با قرآن به همراه برنامه های تبلیغی در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ایجاد روحیه همدلی و برادری و برگزاری برنامه های متنوع با مضمون اتحاد در شهرستان های شیعه و سنی نشین زمینه ساز اخوت و وحدت بیش از پیش اهل تسنن و تشیع می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha