جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عکس نماز

حوزه/مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی از برگزاری مسابقه بزرگ عکس نماز خبر داد و گفت: مسابقه بزرگ عکس با محوریت عکس‌های نمازی در بین تمام علاقه‌مندان به رشته عکاسی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا احمدی فرد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: مسابقه بزرگ عکس با محوریت عکس‌های نمازی در بین تمام علاقه‌مندان به رشته عکاسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در 6 محور برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های نماز خود را در تمام محیط‌ ها به دبیرخانه این مسابقات ارسال کنند.

حجت‌الاسلام احمدی فرد، «نماز در مدرسه ما» ویژه دانش آموزان و مربیان و معلمان، «نماز در دانشگاه ما» ویژه دانشجویان، «نماز در مسجد محله ما»، «نماز جمعه شهر ما»، «نماز محل کار ما» ویژه کارمندان و کارگران، «نماز کودکان ما» ویژه خردسالان سه تا هفت سال و «نماز در اردوی ما» شامل اردوهای سیاحتی، زیارتی و تفریحی را از جمله محورهای این مسابقه برشمرد.

وی با تشریح جزئیات این مسابقه عکاسی گفت: این مسابقه در اپلیکیشن عکس محور «قرار هفده» برگزار می‌شود و نفرات برگزیده هر بخش٬ تصاویر پر بازدیدی است که توسط کاربران انتخاب و برگزیده شده‌اند.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی اظهار داشت: بخش لایک و کامنت گذاشتن برای هر تصویر، تنوع عناوین و شرکت آزادانه مخاطبان و علاقه‌مندان در بخش‌های مختلف این مسابقه از جمله مزیت‌های این طرح است که سبب می‌شود همه در این مسابقه به‌نوعی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه و دریافت نرم‌افزار «قرار هفده» روی گوشی‌های هوشمند خود٬ عدد 17 را به 1000017 پیامک کنند، گفت: همچنین این نرم‌افزار در سامانه‌های ارائه نرم‌افزارهای موبایلی٬ قابل دسترسی و دریافت است.

حجت‌الاسلام احمدی فرد درباره آخرین مهلت شرکت در مسابقه عکس نماز٬ گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 10 بهمن ماه در نرم‌افزار قرار هفده بارگذاری کنند و در دهه فجر سال جاری به آثار برگزیده٬ جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را تولید محتوا در موضوع نماز به‌ویژه در فضای مجازی دانست و افزود: حضور علاقه‌مندان در این مسابقه باعث می‌شود تا نرم‌افزار قرار 17 به مردم معرفی شود و کاربران ضمن بازدید از تصاویر ارسالی قشرهای مختلف مردم، به داوری بپردازند.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل برگزاری مسابقه بزرگ عکس نماز استقبال مردم از مسابقه عکس نماز ظهر عاشورا بود که مسئولان را به برگزاری این مسابقه واداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha