سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 431862
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
حجت الاسلام عباس امینی-شاهرود

حوزه/ امام جمعه شاهرود با بیان اینکه فرهنگ و روحیه بسیجی در حال عالم‌گیر شدن است، گفت: بسیج هیچ‌گاه رقابت نکرده و به دنبال رقابت با دستگاهی نیست، بلکه در کنار دستگاه‌ها بوده و همرا آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی در دیدار با فرماندهان و مسؤولین بسیج شهرستان شاهرود به مناسبت هفته بسیج، در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با دستان خالی و با پشتوانه الهی و مردمی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و نهاد مقدس و انقلابی بسیج که معمارش امام خمینی(ره) است، همین راه را رفته و با اخلاص در دنیا غوغا کرد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بسیج در همه حوزه‌ها شاید حوزه‌هایی که علی‌الظاهر به دستگاه‌های دیگر نیز برمی‌گردد، حضور دارد، تصریح کرد: بسیج هیچ‌گاه رقابت نکرده و به دنبال رقابت با دستگاهی نیست، بلکه در کنار دستگاه‌ها بوده و همرا آنها است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت و جایگاه امربه‌معروف و نهی از منکر در اجتماع افزود: در امربه‌معروف اگر بسیج نباشد، کارها می‌ماند و همه زندگی اگر با جهاد و هجرت در درون و بیرون و ایثارگری همراه باشد حتماً نتیجه می‌دهد و آینده هم همین است.

حجت‌الاسلام امینی با اشاره به یاری و مدد و کمک خداوند متعال در امور خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) سابقه حکومت‌داری نداشت، اما از سال 57 تا سال 60 دستور تاسیس نهادهایی را دادند که اگر نبودند، ما ضرر می‌کردیم، لذا امام(ره) با خداوند متعال معامله کرد و خداوند هم اینگونه به او الهام کرد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بسیج امروز الگویی برای همگان است و فرهنگ و روحیه بسیجی عالم‌گیر شده، گفت: بسیج در منطقه مقابل تجزیه‌طلبی و توطئه استکبار می‌ایستد و فرهنگ و روحیه بسیجی بود که به دنیا صادر شد و این فرهنگ باید به نسل‌های آتی انتقال یابد و زمینه ظهور امام بسیجیان عالم محقق گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha