جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرپرست مرکز اسلامی در انگلیس «تور بازدید از مسجد» به راه انداخت

حوزه/ امام مرکز اسلامی شهر بنبری در آکسفورد انگلیس از ساکنان محلی دعوت کرد در تور بازدید از مسجد شرکت کرده و درباره مسلمانان و دین اسلام آگاهی بهتری به دست بیاورند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، بانی مسجدی شهر بنبری درآکسفورد انگلیس از ساکنان محلی دعوت کرد در یک تور رسمی بازدید از مسجد شرکت کرده و درباره مرکز اسلامی، مسلمانان و دین اسلام دانش و آگاهی بهتر  بیشتری به دست بیاورند.

انصار حسین امام جماعت این مسجد در دو سال گذشته، هر از چندگاهی به شکل برنامه ریزی نشده و تصادفی تورهای بازدید از مرکز اسلامی را برای ساکنان ترتیب داده است. اما این بار وی با برگزاری یک تور بازدید از پیش تعیین شده و رسمی از تمامی ساکنان محله‌های اطراف مسجد دعوت کرده تا یکشنبه 26 نوامبر 2017 در مراسم بازدید از بخش‌های مختلف مسجد حضور پیدا کنند.

در این تور بازدید دو ساعته 3-5 بعد از ظهر قرار است بازدیدکنندگان اطلاعات مقدماتی درباره اسلام به دست آورده و به سئوالات‌شان پاسخ داده شود. امام جماعت مسجد نسبت به پاسخ دادن پرسش‌های شرکت کنندگان در موضوعات دینی نیز اعلام آمادگی کرده است. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند فرصتی به دست آورده و از قسمت‌های مختلف مسجد بازدیدکرده و از نزدیک شاهد نماز خواندن مسلمانان نیز باشند.

به علاوه با نزدیک شدن به ایام کریسمس، مسلمانان و اعضای مسجد قصد دارند از این فرصت استفاده کرده و درباره آیات مرتبط با حضرت عیسی مسیح (ع) درکتاب قرآن، دین مسیحیت و اهمیت پیامبران در اسلام برای مردم صحبت کنند.

انصار حسین در این باره می‌گوید: ما به تمامی مردم جامعه از مسلمانان گرفته تا غیرمسلمانان اهمیت می‌دهیم.  و حداقل کاری که می‌توانیم برای اجتماع انجام دهیم این است که یک اسلام دست نخورده و حقیقی را برای مردم به تصویر درآوریم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha