جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلسله‌نشست‌های «زن در غرب»

حوزه/ نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن در غرب» با محوریت «زن غربی، هویت و جنسیت» در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری«حوزه» ، مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن در غرب» با محوریت «زن غربی، هویت و جنسیت» در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خبر داد.

زهرا امین مجد، عنوان کرد: نخستین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن در غرب» به همت گروه علمی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و با همکاری معاونت پژوهش این مؤسسه برگزار می‌شود.

مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) که فرمودند: «خانم‌ها در زمینه زن در غرب تحقیق بفرمایند»، سلسله‌نشست‌های علمی «زن در غرب» در دستور کار قرار گرفت.

امین مجد تصریح کرد: در نخستین نشست از این سلسله‌نشست‌ها، حجت الاسلام و المسلمین  «علی غلامی»، استاد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) حضور دارد و به موضوع «زن غربی، جنسیت و هویت» می‌پردازد.

وی با بیان اینکه حضور اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این سلسله‌نشست‌ها آزاد است، یادآور شد: این نشست روز پنجشنبه، ۲ آذر ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در آمفی‌تئاتر طبقه سوم ساختمان شهید بهشتی(ره) آموزشگاه امام رضا(علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha