چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: باید به مسایل و نیازهای مدارس در سطح کمی و کیفی توجه شود تا طلاب در راه تحصیل علوم دینی با نوسان یا مشکلی روبرو نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه» در استان کردستان، جلسه بررسی مشکلات و مسائل مدارس علمیه کردستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان و معاونین حوزه  استان برگزار شد.

در این جلسه، مدیر حوزه علمیه کردستان با اشاره به اهمیت برنامه ریزی دقیق در اداره مدارس علمیه، گفت: باید مشکلات و مسائل احتمالی که پیش روی مدیران مدارس، طلاب و اساتید است، برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به این که باید به مسایل و نیازهای مدارس در سطح کمی و کیفی توجه شود تا طلاب در راه تحصیل علوم دینی با نوسان یا مشکلی روبرو نشوند، افزود: باید برای مسئولین آموزشی مدارس دوره های آموزشی برگزار شود تا  بتوانند در آینده بهتر در امور آموزشی موفق باشند.

در ادامه این جلسه، مسئول نظارت و ارزیابی حوزه علمیه استان کردستان نیز  گفت: ایجاد انگیزش در طلاب مدارس علمیه بسیار مهم است و باید برای آن چشم اندازی ترسیم شود.

علی اصغر دریایی افزود: مدیران، رکن مدارس علمیه هستند، پس باید وظایف آنان مشخص باشد و توانایی لازم را در اجرای برنامه هایی  در سطح مدارس داشته باشند.

برپایه این گزارش، در این جلسه مصوب شد که هر معاون مدرسه باید ابتدا با معاونت استان مدتی کار کند و آموزش ها و تجربه های لازم را ببیند و سپس مشغول به کار شود.

همچنین در پایان این جلسه با اعزام گروه های دیگری از طلاب حوزه علمیه کردستان برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه موافقت به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha