چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی -عضو خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین اسلامی تصریح کرد: فرهنگ و روحیه بسیجی به هیچ وجه با انفعال و خمودگی و تنبلی سازگاری و همخوانی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته به همه بسیجیان ابراز داشت: از جمله رموز موفقیت بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به خصوص در سال های دفاع مقدس می توان به اخلاص، روحیه جهادی و ولایت مداری اشاره کرد که امروز هم رمز توفیق مضاعف بسیج توجه به همین مسایل است.

وی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی در کشور هستیم، گفت: بسیجی کسی است که با توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار(ع) در مقابل سختی ها و مشکلات می ایستد و کارهای به ظاهر غیرممکن را به سرانجام می رساند و لذا چنین فردی دچار انفعال و سکون و رکود نمی شود بلکه با نشاط معنوی خود کارها را به جلو می برد.

 این استاد حوزه همچنین با اشاره به این که به لطف الهی بسیج چه در عرصه جنگ سخت و چه در عرصه جنگ نرم، خوش درخشیده است، اظهار داشت: البته همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرموده اند دشمن برای رخنه و نفوذ در نیروهای بسیجی و انقلابی ، طرح های پیچیده و درازمدتی را در دستور کار خود قرار داده و لذا همواره باید با هوشیاری و بصیرت مضاعف مانع از تحقق اهداف شوم دشمن شد.

۳۱۳/۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha