پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی - دامغان

حوزه/ مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دامغان با بیان اینکه بسیج خدمت به مردم را وظیفه ذاتی خود می‌داند، گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی شهرستان دامغان در خدمت‌رسانی به مناطق محروم بکارگیری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از دامغان، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در دیدار فرماندهان و مسؤولین بسیج شهرستان دامغان با امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته بسیج، ضمن تبریک این هفته، اظهار داشت: شجره طیبه و نهاد انقلابی و ارزشی بسیج یکی از معجزه‌های قرن و از برکات متعالی وجود پربرکت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دامغان با بیان اینکه به برکت وجود شجره طیبه و نهاد انقلابی و ارزشی بسیج و اخلاص این نیروهای انقلابی ملت ما در مواجهه با بسیاری از مخاطرات سربلند شدند، تصریح کرد: امروز تشکیل هسته‌های بسیج مردمی در اکثر کشورهای منطقه تحقق آرزوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در نشر جهانی فرهنگ بسیج است.

وی افزود: تجربه درخشان بسیج در هشت سال دفاع مقدس، مقابله با فتنه‌ها و دسیسه‌های گوناگون دشمنان، حضور فعال در عرصه سازندگی، بصیرت افزایی و سردمداری جریان استکبارستیزی، مقابله فعال با تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمن، حضور مؤثر در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، نقش‌آفرینی در حضور و حمایت از جبهه مقاومت و البته خدمت به مردم درصحنه‌هایی همچون زلزله غرب کشور از مهم‌ترین کارکردهای بسیج در جامعه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام سلیمانی با بیان اینکه 105 پایگاه مقاومت بسیج محلات و بیش از 70 پایگاه بسیج دانش‌آموزی و ادارات در سطح شهرستان دامغان وجود دارد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای در قالب 18 قشر فعال بسیج شهرستان، حوزه نمایندگی ولی‌فقیه، حلقه‌های صالحین و بسیج ادارات، دانشجویی و نهادها انجام می‌شود و بسیج همواره چرخ محرک نظام در بخش‌های مختلف و پیشتاز خدمت به مردم است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه بسیج سازندگی و آبادانی از سوی ناحیه مقاومت بسیج دامغان در مناطق جنوب این شهرستان و خدمت‌رسانی به 14 روستای محروم دامغان در طول ماه‌های اخیر، افزود: فعالیت‌های بسیار خوبی از جمله مرمت 11 حلقه قنات و مرمت و بازسازی 12 مدرسه از آن جمله است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه  دامغان با بیان اینکه بسیج خدمت به مردم را وظیفه ذاتی خود می‌داند، گفت: بیش از 500 نفر از دانشجویان بسیجی شهرستان دامغان در خدمت‌رسانی به مناطق محروم بکارگیری شده‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha