سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ دیدار نماینده ولی فقیه در همدان با مسئولان اوقاف و امور خیریه وتعدادی از واقفان استان همدان

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: وقف یکی از برنامه های مترقی و حیاتی دین مبین اسلام است و اگر موقوفات به درستی احیا شوند فقر از جامعه ریشه کن خواهد شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، ظهر امروز در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، گفت: وقف یکی از بهترین سازو کارهایی است که می شود ثروت را ماندگار کند تا افراد گرفتار، از گذرگاه وقف منافع خود را کسب کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد هستند که توان پرداخت پول دارو و درمان خود را ندارند و این جا است که  اجرایی کردن نیت خیر واقفان به خوبی خود نمایی می کند.

امام جمعه همدان ادامه داد: وقف یکی از برنامه های مترقی و حیاتی دین مبین  اسلام است و اگر موقوفات به درستی احیا شود، فقر از جامعه ریشه کن خواهد شد و بیماران و معولان تامین خواهند شد.

وی در ادامه افزود: بدبختی بشر امروز آن است که ثروت کل جهان در اختیار 20 درصد مردم است و ثروت مردم در جایی انبار شده است و در زمان ظهور امام زمان(عج) مال و ثروت در جامعه به صورت مناسب تقسیم می شود و در کل کره زمین یک نفر گرسنه و محروم نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در همدان در پایان به مسؤولان اوقاف توصیه کرد: سعی کنید در دفاع از موقوفات و نگهداری از این منابع ارزشمند بیشترین تلاش را داشته باشید، زیرا خدمت در راه تبیین فرهنگ وقف خدمت به اسلام است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha