جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ حضور واحد سیار صدور کارت ملی هوشمند در بیوت علما

حوزه/ رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: برای پیشگیری از جرم و جنایات و تأمین نیازمندی ها، باید با تفکر و اندیشه بیشتری حرکت کرد وآخرین ابزارهای روز دنیا را به کار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله یزدی ظهر امروز  در دیدار مسئولین اداره ثبت احوال و راه اندازی اولین واحد سیار ثبت نام کارت هوشمند استان قم، با بیان اینکه  اداره کشور بالای 70 میلیونی کار ساده نیست گفت: برای  پیشگیری از جرم و جنایات و تأمین نیازمندی ها، باید با تفکر و اندیشه بیشتری حرکت کرد و آخرین ابزارهای روز دنیا را  به کار گرفت.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین افزود: با به دست آوردن اطلاعات افراد، شاهد موفقیت در کاهش جرم و جنایات و دستگیر مجرمان حرفه ای خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: درگذشته برای دستگیری مجرمان مشکلات زیاد پیش روی مجریان قانون بود، ولی امروز با وجود بکار گیری ابزار روز دنیا و جمع آوری اطلاعات فردی، چهره نگاری و انگشت نگار شاهد تحول بسیار خوبی درعرصه پیشگیری از جرم و جنایات و فساد در جامعه خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه  افزود: اگر چه درگذشته کارهای مانند صدور کارت ملی انجام شد و اطلاعاتی فردی افراد تا حدودی جمع آوری گردید، ولی به دلایلی توفیق چندانی درعمل نداشته است.

آیت الله یزدی اظهارداشت: قطعا با ثبت اطلاعات جامع و صدورکارت هوشمند، شاهد اتفاقات خوبی در همه مسائل از جمله کاهش وقوع جرم و جنایت و دستگیری افرادی سابقه دار و مجرمان حرفه ای خواهیم بود.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: اگر چه جمع آوری اطلاعات فردی و چهره نگاری سختی هایی را برای مردم و دولت ایجاد خواهد کرد، ولی در عمل به نفع مردم و دولت است و در تسهیل امور مملکتی بسیار می تواند موثر باشد و امید است همه مردم در این برنامه شرکت و همکاری لازم را با مأمورین ثبت احول کشور داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha