سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ حضور واحد سیار صدور کارت ملی هوشمند در بیوت علما

حوزه/ مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: دفاتر پیش خوان روزانه ظرفیت ثبت نام از۱۶۰۰ نفر را دارند ولی به درستی از این ظرفیت استفاده نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، خلیلی امروزدر حاشیه افتتاح اولین ایستگاه سیار ثبت نام کارت هوشمند در قم که با حضور آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه امروز شاهد بهره برداری اولین ایستگاه سیار ثبت نام کار هوشمند به دست مبارک آیت الله یزدی درقم می باشیم گفت: این کار از 20 مهر سال جاری کلید خورد و قطعا با راه اندازی ایستگاه های سیار که فعلا 5 ایستگاه است وبه تعداد آن اضافه خواهد شد، شاهد اتفاقات خوبی در عرصه خدمت رسانی به همشریه ای قمی خواهیم بود.

مدیرکل ثبت احوال استان قم با بیان اینکه هدف از راه انداری ایستگاهای سیار ثبت کارت هوشمند خدمت رسانی بهتر به جانبازان، معلومین، ازکار افتاده ها، سال خوردگان و دیگر اقشار جامعه در مناطق روستایی و بخش های مختلف قم مانند سلفچگان و کهک است، اظهار داشت: امید است با راه اندازی این ایستگاه شاهد تحول خوبی در ثبت کارت هوشمند و جمع آوری اطلاعات افراد باشیم.

وی با بیان اینکه در شهر قم 11 دفتر پیشخوان که هرکدام دارای 3 ایستگاه سیار و اداره پست مرکزی در شهر پردیسان و میدان مطهری برای ثبت نام کارت هوشمند از مردم می باشند، گفت: این 11 دفتر مشخصا وظیفه دارند مراجعات مردم درشهر را برای ثبت نام کارت هوشمند پوشش دهند و خدمت رسانی کنند.

خلیلی با بیان اینکه این دفاتر روزانه  ظرفیت ثبت نام از1600 نفر را دارند ولی به درستی از ظرفیت این دفاتر در شهر استفاده نشده و روزانه 700 و 800 نفر برای ثبت نام کارت هوشمند مراجعه می کنند، اظهار داشت: این نشان می دهد که ظرفیت 800 نفر در این دفاتر برای ثبت نام خالی است و امید است که مردم عزیز به درستی به اهمیت کار توجه کنند تا بعدا در مسائلی مانند یارانه و دفترچه سلامت و دیگر مسائل با مشکل رو به رو نشوند.

مدیرکل ثبت احوال استان افزود: تاکنون شخصیهایی مانند آیات خاتمی، مصباح یزدی و مسعودی خمینی به دفاتر مرکزی شهر مراجعه کرده و اقدام به ثبت کارت هوشمند خود نموده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 ایستگاه برای ثبت نام کارت هوشمند در قم فعال است، عنوان کرد: قرار است با افزایش  ایستگاهای سیار ثبت کارت هوشمند همه ادرات دولتی تحت پوشش این طرح قرار گیرد تا کارها با سرعت بیشتری صورت گیرد.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha