جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ آیت الله ناصری یزدی با بیان اینکه مردم همیشه با بسیج بوده و خواهند بود، گفت:پیروزی بر داعش جنایتکار که پشتوانه های بسیاری در جهان داشت یکی از دستاوردهای بزرگ بسیج و بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار با اعضای کارگروه اندیشه ورزی بسیج استان، روحیه جهادی و نیت خالصانه را از شاخصه های اصلی بسیج و بسیجیان دانست و اظهار داشت: بسیج یک تفکر و مشی در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه روحیه جهادی و نیت خالصانه بسیجیان دستاوردهای بسیاری را برای جمهوری اسلامی داشته است، تصریح کرد: پیروزی بر داعش جنایتکار که پشتوانه های بسیاری در جهان داشت یکی از دستاوردهای بزرگ بسیج و بسیجیان است.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: از زمانی که بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی دستور تشکیل بسیج را در کشور صادر کردند، آحاد مختلف مردم گرد هم آمدند و باعث رخدادهای بزرگی در طول تاریخ انقلاب اسلامی در کشور شدند.

وی، مردم را یکی از همراهان همیشگی بسیج دانست و افزود: مردم در تمام صحنه ها بسیجی وار وارد می شوند و کاری کرده اند که دشمنان اجازه دست درازی را به جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند.

برپایه این گزارش، در پایان این نشست، مسئول کارگروه اندیشه ورزی بسیج استان یزد گزارشی از فعالیت های این سازمان در استان ارائه کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha