جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
درس اخلاق استان فارس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه فارس با اشاره به برگزاری درس اخلاق و ارائه مشاوره اخلاقی به طلاب در مراکز و مدارس به صورت اختصاصی، گفت: این برنامه با هدف ارتقای بعد اخلاقی وتربیتی طلاب و با رویکرد وظیفه محوری و زی طلبگی هر هفته با همکاری خوب مدیران مدارس علمیه انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»حجت الاسلام  همایی در گفتگو با خبرنگار حوزه از شیراز گفت: همزمان با ماه مبارک ربیع الاول اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه استان فارس آغاز شده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه فارس با اشاره به برگزاری درس اخلاق و ارائه مشاوره اخلاقی به طلاب در مراکز و مدارس به صورت اختصاصی، افزود: این برنامه با هدف ارتقای بعد اخلاقی وتربیتی طلاب و با رویکرد وظیفه محوری و زی طلبگی هر هفته با همکاری خوب مدیران مدارس علمیه انجام می شود.

وی ادامه داد: جلسات درس اخلاق با توجه به اقتضائات طلاب هر مدرسه به تفکیک در 20 مدرسه علمیه و مرکز تخصصی استان فارس به صورت مستمر تا پایان سال تحصیلی در مدارس علمیه برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام همایی در پایان گفت: برگزاری درس اخلاق توسط اساتید برجسته حوزه از دیرباز نقش مهمی در افزایش روحیه تهذیبی و اخلاقی طلاب داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha