جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار خانواده شهید حججی با آیت الله صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در بوشهر گفت: خداوند با شهادت شهید حججی تمامی تدابیر جهان ظلم و استکبار را از بین برد و به خود، خانواده، ملت و دینش عزت داد و چنان کرد که الان داعش به طور کامل شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، امروز در دیدار خانواده شهید محسن حججی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره این شهید عزیز، با بیان اینکه شهید با شهادت خود عزت می آفریند، گفت: یکی از عزت های شهید، عزت شخصی است که با هیچ زبانی قابل بیان نیست.

رئیس شورای حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه شهید با شهادت خود تازه احیاء می شود، افزود: یکی از آثار عزت شخصی شهید، آسمانی شدن است و خداوند هر چیزی که در دنیا می خواسته به او می دهد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر یکی دیگر از عزت های شهید را عزت ملی عنوان کرد و گفت: شهید با شهادتش به ملت خود عزت، پیرزمندی، شکست ناپذیری و اقدار می بخشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به عزت خانوادگی شهید، افزود: شهید خانواده خود را در فضای زندگی اجتماعی، عزیز جامعه می کند و مورد عنایت جامعه قرار می دهد، سربلند می کند و در مواقع ویژه چنان عظمتی می دهد که هیچ عاملی باعث شکست این خانواده نمی شود.

وی، شهید حججی را فردی مخلص و دارای روحیه شهادت طلبی عنوان کرد و گفت: امثال شهید حججی و مدافعان حرم از حریم اسلام، مسلمین و ایران دفاع می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به ویژگی های شهید محسن حججی، اظهار داشت: گوهر پاک بودن، تربیت سالم، اقتصاد و شیر حلال، صدق نیت و خواست شهادت، دامن پاک، ولایتمداری، حضور در صحنه و مرد عمل بودن از ویژگی های شهید حججی بود که باعث می شود این شخص به مقام عالی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: تربیت پاک حسینی باعث می شود که این شهید یک همچین مقامی پیدا کند و این گوهر پاک است که در وجود مبارک ایشان تکامل پیدا کرده و به یک شخصیت این‌چنینی تبدیل می شود.

وی در ادامه افزود: خداوند با شهادت شهید حججی تمامی تدابیر جهان ظلم و استکبار را از بین برد و به خود، خانواده، ملت و دینش عزت داد و چنان کرد که الان داعش به طور کامل شکست خورده است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر گفت: همه شهدا دارای مقام رفیعی هستند، اما شهید حججی به خاطر آن شرایطی که داشتند و فضایی که ایجاد شد و نوع شهادتش، باعث شد که برای همیشه در تاریخ بماند و مایه وحدت، پیروزی و حرکت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha