پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روحانیت

حوزه/تعداد ۳۰ نفر از مسئولان و مدیران حوزه علمیه خراسان جنوبی، به اردوی جهادی مناطق محروم سربیشه اعزام شدند.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به اعزام اردوی جهادی ۳۰ نفر از مسئولان و مدیران حوزه استان به منطقه محروم درح سربیشه، گفت: شهرک ولی عصر(عج) درح دارای مردمانی مومن، انقلابی و با تقوا اما کم برخوردار است که روحانیون ما در مدت 5 روز در این منطقه به ارائه خدمات می پردازند.

وی با بیان اینکه دیدار با امام جمعه درح، دیدار با بزرگان و خانواده شهدای منطقه از برنامه های ما در این اردو است، گفت: در این اردو یک برنامه تشکیلاتی و یک برنامه کاری خواهیم داشت.

مدیر حوزه  علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: جهادگران در این اردو از صبح تا ظهر به انجام کارهای عمرانی و تکمیل ساخت مسجد و ساخت شش چشمه دستشویی برای مسجد شهرک ولی عصر(عج) درح می پردازند و عصرها نیز نشست های کاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نصیرایی افزود: همچنین شب ها نشست های تخصصی با حضور 5 نفر از اساتید حوزه های علمیه قم و مشهد مقدس در همین اردو برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای اولین بار است که یک چنین اردویی در خراسان جنوبی با حضور مسئولان و مدیران حوزه استان شکل می گیرد و لذا امید است این اردو مایه خیر و برکت برای خود جهادگران و مردم منطقه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha