جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر

حوزه/ لبنان نماد گفت‌و‌گو و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز و ثمربخش بین گروه‌ها و طوائف و ادیان گوناگون است. نمادی که امروز بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، اعضای مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، سالروز استقلال لبنان را به کاردار این کشور در ایران و نیز نمایندگان جنبش امل و حزب‌الله لبنان در تهران تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

سلام و رحمت و برکات خداوندی تقدیم شما

ما، مدیر و همکاران مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، این افتخار را داریم که روز استقلال لبنان را از صمیم قلب به شما و همکارانتان تبریک بگوییم.

صلح و آرامش و دوام هم‌زیستی آرزوی قلبی ما برای شما و لبنان عزیز است؛ چراکه لبنان نماد گفت‌و‌گو و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز و ثمربخش بین گروه‌ها و طوائف و ادیان گوناگون است. نمادی که امروز بیش از هر زمان دیگر به آن نیاز است.

لبنان و لبنانیان پاینده باد.

متن عربی این پیام تبریک به شرح زیر است:

سلام من الله علیکم و رحمة الله و برکاته

بمناسبة عيد استقلال لبنان يسعدني و زملائي في مؤسسة الإمام الصدر في طهران أن اهنئكم من كل قلبي متمنية لكم و لأعضاء البعثة و للبنان الغالي السلام و استمرار العیش المشترک، فإن رمزية لبنان التي تتجسد في الحوار و التعايش الناجح و المثمر بين فئات المجتمع و الطوائف و الأدیان المختلفة لها أهمية اكبر من اي وقت مضى

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha