جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام طیبی فر

حوزه/ فرمانده تیپ امام صادق(ع) با اشاره به نقش مراجع عظام تقلید در مقابله مردمی با داعش، بصیرت سیاسی را از مهمترین وظایف بسیجیان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر امشب در همایش بزرگ طلاب بسیجی، روحانیون و ائمه جماعات که در سالن همایش های مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد گفت: استکبار قدرت مند ترین دوران خود را سپری می کند،اما در برابر سد پولادینی قرار گرفته است که ایمان و پایداری دارد و نمی تواند در برابر آن مقاومت کند و این سد پولادین بر اساس فتوای مراجع اقدام نمودو داعش را نابود کرد.

وی با ذکر این مطلب که بسیجیان همیشه در راستای تولید علم و پاسخ به نیازهای جامعه اسلامی حرکت می کنند افزود: بسیج در کشور اسلامی  مظهری برای جوانان حزب اللهی و متدین شد تا خود را بازسازی کرده و آمادگی همه جانبه برای دفاع از اسلام و کشورهای اسلامی داشته باشند.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) حرکت در جهت بیداری سیاسی و بصیرت سیاسی را یکی از مهمترین برنامه های بسیج دانست و افزود: این موضوع توسط امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری شکل گرفته است، بسیج یک نیرویی است که در درون هم دشمن شناس و هم دوست شناس است و در برابر دشمن ایستادگی کرده و طراحی و نقشه های دشمن را شناساسی می کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی فر تصریح کرد: حوزه های علمیه پرچمداران بصیرت و شناخت دشمن در طول تاریخ هستند؛ روحانیت در همه زمینه ها علمدار و پیشتاز و امام بسیجیان است و بسیجیان همان گونه که در سال 56 و 57 در حوزه های علمیه با جلوداری روحانیت حرکت کردند و نظام شاه را نابود کردند و انقلاب اسلامی پیروز و نظام اسلامی جایگزین شد در دفاع مقدس با پیشگامی در برابر دشمن ایستادگی کردند و بیش از 5 هزار طلبه روحانی در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) بیان کرد: امروز قدرت مندترین نیروها در سوریه و عراق بسیجیانی هستند که به عنوان حشدالشعبی حضور پیدا کردند و سبب نابودی داعش شدند و خار چشم مستکبران جهان شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha