پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوری

حوزه/ حجت الاسلام نوری با بیان این که وعده ای که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به مسلمانان جهان داد، یک برنامه ریزی و در واقع حرکت حساب شده جنگی و نظامی بود، گفت: اگرچه دشمن نیز برنامه ریزی کرده بود، اما با توجه به برتری نیروهای مقاومت به فرماندهی سردار سلیمانی، پیروزی نصیب جبهه اسلام شد.

حجت الاسلام  محمود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به رشادتهای رزمندگان اسلام و مدافعان حرم اظهار داشت: کار جبهه مقاومت، مدافعین حرم و همه آنانی که دل در گرو پیشبرد اهداف دین دارند، کاری الهی و ارزشمند است.

وی با بیان این که وعده ای که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به مسلمانان جهان داد، یک برنامه ریزی و در واقع حرکت حساب شده جنگی و نظامی بود، افزود: اگرچه دشمن نیز برنامه ریزی کرده بود، اما با توجه به برتری نیروهای مقاومت به فرماندهی سردار سلیمانی، پیروزی نصیب جبهه اسلام شد.

این کارشناس حوزوی با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید یهود و نصارا از شما نمی گذرند مگر آنکه تسلیم شوید و تجربه در جنگ احد نیز به اثبات رسانده که دشمن بعد از پیروزی دشمنی خود را مجددا آغاز می کند، گفت: وظیفه ما است که با قدرت، قوت و اقتدار که  همه در سایه برتری نظامی است، آموزه های فرهنگی را حفظ کنیم و بیش از پیش هوشیار باشیم.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر این که آمریکا زبان زور را بهتر می فهمد، چرا که در هیچ زمانی مباحثی که در جامعه بین الملل مطرح می شود را احترام نگذاشته و دنبال منافع خود بوده است، تصریح کرد: باید ملت مسلمان، با وحدت، بصیرت و آگاهی و آمادگی کامل این پیروزی را حفظ کنند، چرا که دشمنی دشمن رو به فزون است.

وی با اشاره به این که آمادگی برای مقابله با دشمن برای زمان و مکانی خاص نیست و باید هوشیار باشیم و گرچه ما اهل جنگ نیستیم اما در دفاع از خود برتری داریم، گفت: رشادت های مدافعین حرم و فرمانده فاتح اسلام، سردار سلیمانی بحمد الله به پیروزی جهان اسلام تبدیل شد و ثابت کرد مقاومت بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha