شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با مدیران مدارس علمیه اردبیل

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که جوانان را از اهل‌بیت (ع) جدا کنند و روحانیت در این برهه تاریخی مسئولیت بسیار ویژه‌ای در هدایت جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در جمع مدیران، معاونان و اساتید مدارس علمیه استان اردبیل ضمن تبریک پیروزی ارزشمند مسلمانان بر گروه جنایت پیشه داعش گفت: خداوند را برای دستیابی به این موفقیت شکر می‌کنیم و ان شاء الله مسئولان عزیز و برادران رزمنده در سپاه و بسیج به توصیه مقام معظم رهبری عمل کنند و مراقب باشند چراکه توطئه‌های دیگر در راه است.

وی همچنین درگذشت هموطنان عزیزمان در زلزله کرمانشاه را تسلیت گفت و برای آنان آرزوی غفران و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر و برای مسئولان توفیق خدمتگزاری به مصدومان را مسئلت کرد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه به دو بال نرم‌افزاری و سخت‌افزاری حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: بال نرم‌افزاری کاری است که مراکز آموزشی حوزوی انجام می‌دهند، طلبه را جذب می‌کنند و آموزش می‌دهند و بال سخت‌افزاری بحث حمایت از طلاب و اساتید است که این وظیفه بر دوش مرکز خدمات قرار دارد.

وی بیان کرد: مرکز خدمات تلاش خود را انجام می‌دهد تا طلاب و روحانیون بزرگوار، اساتید ارجمند و سایر بخش‌های روحانیت مشکلات کمتری برای پرداختن به امور طلبگی داشته باشند اگرچه تا رسیدن به حد مطلوب فاصله وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی به بحث هدفمندی برنامه‌های مرکز خدمات اشاره کرد و افزود: مأموریت مرکز خدمات این است که کمک کند تا اساتید با مشکل کمتری به تدریس بپردازند و طلاب عزیز نیز دغدغه کمتری برای تحصیل علوم دینی داشته باشند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان اینکه یکی از عوامل موفقیت استاد در شاگرد پروری، عشق و ارادت و احساس مسئولیت است گفت: طلاب امانت‌های حضرت ولی‌عصر(عح) هستند و برای حضرت بسیار مهم است شما چگونه با فرزندانش رفتار می‌کنید.

وی ابراز داشت: مطمئناً در کنار درس و بحث، محبت و خلق‌وخوی خوب بیشترین تأثیر را در رشد طلبه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند که جوانان را از اهل‌بیت (ع) جدا کنند و روحانیت در این برهه تاریخی مسئولیت بسیار ویژه‌ای در هدایت جامعه دارد.

در پایان این جلسه رئیس مرکز خدمات به سوالات مطرح شده در مورد خدمات این مرکز پاسخ داد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha