شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ کمیسیون های اجلاس جهانی «محبان اهل بیت(ع) و مسأله تکفیری ها»

حوزه/ یکی از اندیشمندان کشور اسپانیا گفت: باید آژانس‌های خبری و اطلاعاتی در بخش‌های مختلف ارتباطی و رادیو تلویزیون میان مسلمانان ایجاد شود و از ظرفیت‌های رسانه‌ای در معرفی اسلام بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه از تهران، شیخ احمد دیاب در کمیسیون «راهبردها و راهکارهای وحدت و انسجام محبان اهل‌بیت(ع) در تقابل با دشمنان» اجلاس جهانی محبان اهل بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها، در تهران گفت: باید بدانیم که دشمنان برنامه‌های گسترده‌ای علیه مسلمانان در نظر گرفته‌اند و همواره با یک موضوع جدید وارد می‌شوند.

این اندیشمند اسپانیایی ادامه داد: صهیونیست‌ها یکی از دشمنان اصلی ما هستند که می‌خواهند با فعالیت‌های گسترده، علیه اسلام گام بردارند که هیچ‌گاه موفق نخواهند شد.

خواستار ارتباط هر چه بیشتر میان مسلمانان شد و گفت: باید آژانس‌های خبری و اطلاعاتی در بخش‌های مختلف ارتباطی و رادیو تلویزیون میان مسلمانان ایجاد شود و از ظرفیت‌های رسانه‌ای در معرفی اسلام بکوشیم.

شیخ احمد دیاب در پایان گفت: یکی از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری از فیلم های سینمای است که باید با تولید فیلم‌های گسترده در این زمینه کوشید و به معرفی اسلام بپردازیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha