شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد ضمن تبریک با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تکفیری صهیونیستی داعش به مسلمانان جهان گفت: هرچند برای دفاع از اسلام شهدای زیادی تقدیم شد، اما نابودی و ریشه‌کنی داعش از سرزمین‌های اسلامی در پرتو خون شهدای مدافع حرم و تلاش‌های شبانه‌روزی جبهه مقاومت رقم خورد.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: غلبه بر گروه تروریستی و جنایتکار داعش فتح الفتوحی برای تمام مسلمانان جهان به شمار می‌رود چرا که جبهه استکبار در دهه‌های اخیر با چنین ناکامی و شکستی روبه‌رو نشده بود.

وی با تجلیل از سردار قاسم سلیمانی که نقش تعیین‌کننده‌ای در هدایت و فرماندهی نیروهای ضد داعش داشت، افزود: جوانان مؤمن و بسیجی جبهه مقاومت این پیروزی بزرگ را رقم زدند و شر این فتنه و غده خطرناک سرطانی را از سر ملت‌های سوریه و عراق دفع کردند.

مسئول پایگاه بسیج طلاب باقرالعلوم(ع) بجنورد همچنین با تبریک هفته بسیج  و با اشاره به دست آوردهای بزرگ بسیج در 38 سال گذشته از انقلاب اسلامی، گفت: بسیج با برخورداری از پایگاه قوی مردمی و ظرفیت بالای اجتماعی، علمی و تخصصی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ورود پیدا کرده و با ظرفیت‌های بالای خود نقشی تأثیرگذار بر معادلات سیاسی و اجتماعی جامعه ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: توجه ویژه به اقشار ضعیف جامعه در نقاط مختلف کشور، توجه به محرومیت‌زدایی در عرصه آموزش و تعلیم و تربیت، توجه به فرهنگ دینی جامعه و مبارزه با توطئه‌های دشمنان اسلام از جمله فعالیت‌های بسیج در سال‌های گذشته از انقلاب اسلامی بوده و هفته بسیج بهترین فرصت برای  تبیین این ارزش‌ها در جامعه است.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه هیچ‌کسی باور نمی‌کرد داعش به این صورت از بین برود، اما با توکل بر خدا و تفکر بسیجی ریشه این درخت خبیث در کشورهای اسلامی کنده شد، خاطرنشان کرد: خیلی‌های تصور نمی‌کردند جوانان امروز به‌چابکی جوانان دوران دفاع مقدس باشند، اما شهید حججی با شهادت خود تمام این فکرها را مخدوش کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha