سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حمید ارشاد

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌ علمیه آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دو گروه از روحانیون به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می شوند، گفت: هدف از این اعزام حضور در میان حادثه دیدگان، اقامه نماز و بیان احکام شرعی است.

حجت الاسلام حمید ارشاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به برگزاری طرح جامع تربیتی تهذیبی از 17 آذرماه جاری در ارومیه، اظهارداشت: این طرح با حضور اساتید اعزامی از قم و با شرکت مدیران مدارس و معاونان تهذیب شهرستان ها در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار می شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌علمیه آذربایجان‌غربی افزود: این طرح برای تمام شئون زندگی برنامه داشته که شامل برنامه قرآنی، مشاوره، مسائل اخلاقی، تهجد یا شب زنده داری و آداب اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه تبلیغ، جمعه سوم آذرماه جاری، دو تیم به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام می شوند، تصریح کرد: هدف از این اعزام حضور در میان حادثه دیدگان، اقامه نماز، بیان احکام شرعی، التیام بخشی به حادثه دیدگان و برگزاری کلاس های آموزشی تربیتی برای کودکان است و روحانیان اعزامی در مدت حضور در مناطق زلزله زده، در چادرهای هلال احمر بیتوته می کنند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌ علمیه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هم اکنون جذب 300 نفر در مدارس امین استان در دستور کار قرار دارد، افزود: تاکنون 200 نفر طلبه در مصاحبه شرکت کرده و قرار است برای نخستین مرتبه در سطح کشور، این طلاب به صورت افتخاری و رایگان در امر تربیت فعال شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha