جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجاب

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان لرستان گفت: مبلغان باید با تمام توان از هر فرصتی برای تبیین اصول حجاب و عفاف و آموزه های اخلاقی بهره گیرند و این آموزه ها را در زندگی افراد جامعه نهادینه کنند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام صیدی، امروز در نشست اخلاقی طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر با اشاره به اینکه خواهران مبلغه نقش مهمی در تبیین و تحکیم آموزه های اخلاقی و تحکیم مبانی بنیان خانواده دارند، گفت: مبلغان باید با تمام توان از هر فرصتی برای تبیین اصول حجاب و عفاف و آموزه های اخلاقی بهره گیرند و این آموزه ها را در زندگی افراد جامعه نهادینه کنند .

وی با بیان اینکه طلاب باید از هر نظر برای افراد جامعه الگو باشند، ادامه داد: طلاب باید با بهره گیری از اصول تهذیب نفس بکوشند که در تبیین امور اخلاقی و ارزشی در جامعه برای مخاطبان تاثیرگذاری اخلاقی داشته باشند .

استاد حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه طلاب باید شئون طلبگی را با رعایت ضوابط در همه حال در نظر داشته باشند، خاطرنشان کرد: داشتن تواضع، خشوع، اخلاص و دلسوزی در تبلیغ از مهمترین اصولی است که طلاب باید در همه حال به آن پایبند باشند .

حجت الاسلام صیدی در ادامه با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان جوان باید با علم و تواضع را در زندگی طلبگی خود نهادینه کنند، گفت: با بهره گیری از علم و تهذیب نفس می توان به رسالت تبلیغی موفق دست یافت .

وی در پایان طلاب را به رعایت موازین اخلاقی ارزشی، مطالعه، تحقیق و پژوهش و انگیزه در تبلیغ توصیه کرد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha