جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان بسیج با مراجع و علما

حوزه/ غیر از جهاد راهی برای مبارزه با دشمنان نیست و مذاکره با دشمن راهی به جایی نمی برد و قرآن کریم نیز همواره دستور جهاد و قیام نموده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار  سردار غیب پرور و مسئولان بسیج، با تبریک هفته بسیج و مقاومت به محضر حضرت ولی عصر و مقام معظم رهبری گفتند: این فتح و پیروزی ها یقیناً کار خداست که به دست توانمند نیروهای مومن و انقلابی انجام گرفت.

ایشان  تاکید کردند: باید دشمن را شناخت و مراقب کید دشمنان بود چرا که آنان عهد و ایمان نمی شناسند.

 این مرجع تقلید با اشاره به تاکیدات خداوند در قرآن کریم تصریح کردند: غیر از جهاد راهی برای مبارزه با دشمنان نیست و مذاکره با دشمن راهی به جایی نمی برد و قرآن کریم نیز همواره دستور جهاد و قیام نموده است.

ایشان با ابراز خوشحالی از دیدار با مسئولان عالی بسیج خاطر نشان کردند: خدمات بسیج در تمامی عرصه های نظامی و فرهنگی و ... بسیار بسیار بالاست.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه ی سازندگی اظهار داشتند: الحمدلله بسیجیان در خدمت به محرومین گام های خوب و ارزنده ای برداشته اند.

این مرجع تقلید با ابراز ناراحتی از زلزله اخیر عنوان نمودند: بسیج در مناطق زلزله زده نیز با تاسی به مقام معظم رهبری فعالیت های بسیار خوبی انجام داده است.

ایشان بسیجیان را لشکر امام عصر عج خواندند و تصریح کردند: شما بسیجیان که سربازان امام زمان می باشید باید با قوت راه هجرت و عظمت را انجام دهید.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان تاکید نمودند: نباید گمان کنیم که کار شیطان و ایادی اش تمام شده بلکه باید همواره خود را با ایمان و معنویت تجهیز نموده و نصب العین قراردادن جهاد و شهادت در این راه روشن قدم بردارید.

گفتنی است: در این دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین گزارشی از مهمترین اقدامات بسیج را بیان نمود.

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha