جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان بسیج با مراجع و علما

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت و مجاهدت رزمندگان در نابودی گروه های تکفیری گفتند: اگر نیت کارهایمان برای خدا باشد خدا بهترین جزا، پاداش و حقوق را به ما خواهد داد و اجر کریمانه الهی نصیب ما خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار سردار غیب پرور و مسئولان بسیج که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، گفتند:  افتخار می کنم در خدمت بسیجیان هستم؛  امیدوارم بسیج برای ملت عزیز و انقلابی همواره مژده های بیشتری در پیروزی ها به ارمغان بیاورد.

معظم له بسیج را مسئله مردمی و اجتماعی دانستند و خاطر نشان کردند: بسیج عنوانی همگانی برای اقشار مختلف و حتی اقلیت های کشورمان است؛ بسیج در جامعه همچون رگ های بدن می باشد که در تمام نیروهای جامعه نقش، حد و وظیفه دارد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند:با تاکید بر توجه به رضایت خدا در تمامی کارها و اعمال گفتند: واقعیت بسیج در کشور ما این گونه است که وجود بسیج برای جامعه ضروری می باشد.

معظم له مسئولیت بسیج را بسیار خطیر دانستند و برای موفقیت رئیس سازمان بسیج مستضعفین دعا نمودند و با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت و مجاهدت رزمندگان در نابودی گروه های تکفیری خاطر نشان کردند: اگر نیت کارهایمان برای خدا باشد خدا بهترین جزا، پاداش و حقوق را به ما خواهد داد و اجر کریمانه الهی نصیب ما خواهد شد.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha