جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس سازمان بسیج با مراجع و علما

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی گفتند: کشورهای منطقه با الگو برداری از بسیج توانستند پیروز شوند و همگان از امام امت الگو گرفتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی عصر امروز در دیدار سردار غیب پرور و مسئولان بسیج که در دفتر معظم له برگزار شد گفتند:  این روزها را از سویی به دلیل زلزله کرمانشاه و جان باختن جمعی از مردم عزیزمان سوگواریم و از سوی دیگر با پیروزیهای رزمندگان خوشحال هستیم.

ایشان سپاه و بسیج را بازوان اصلی انقلاب دانستند و تاکید کردند: این دو نهاد به عنوان یادگار ارزشمند امام قدرت نظام اسلامی می باشند.

این مرجع تقلید ادامه دادند: بسیج باید در حوزه های مختلف از خدمت به مردم تا فعالیت های فرهنگی و... حضور داشته باشد که الحمدالله این فعالیت ها انجام می شود.

ایشان با اشاره به اقدامات بسیجیان تصریح کردند: وجود بسیج در همه جا نافع و مفید است که بایستی مسئولین به نیازمندی های بسیج و تقویت آن توجه کنند.

این مرجع تقلید در پایان عنوان نمودند: کشورهای منطقه نیز با الگو برداری از بسیج توانستند پیروز شوند و همگان از امام امت الگو گرفتند.

گفتنی است: در این دیدار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه استان قم، معاونین تعلیم و تربیت، مساجد و محلات، فرهنگی، روابط عمومی، سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج را همراهی نمودند.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha