جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام راجا ناصر عباس جعفری-دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان تصریح کرد: برای پیروزی کامل بر وهابیت و تکفیری‌ها، باید سیستم ایدئولوژیک آن‌ها را به درستی بشناسیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام راجا ناصر عباس جعفری، عصر امروز در اجلاس جهانی «محبان اهل‌بیت(ع) و مسئله تکفیری‌ها»، در تهران اظهار کرد: امروز مشکلات زیادی در داخل دنیای اسلام از جمله آفریقا، خاورمیانه و پاکستان دیده می‌شود؛ حدود 20 سال است که گروه‌های تکفیری در پاکستان مشغول فعالیت هستند و مبارزه علیه آن‌ها نیز در جریان است.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان افزود: برای مبارزه قاطعانه با تکفیری‌ها، نیازمند اتحاد میان شیعه و سنی است البته این اتحاد و اتفاق‌نظر، باید در سطح دنیای اسلام تقویت شود تا غده سرطانی صهیونیستی هم محو شود.

وی با بیان اینکه وحدت، عامل مهمی برای پیروزی بر داعش و تکفیری‌ها محسوب می‌شود گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در هدایت نیروهای مسلمان و اتحاد برای غلبه بر گروه‌های تروریستی، رهبری حکیمانه‌ای داشته‌اند.

حجت‌الاسلام راجا ناصر عباس جعفری تصریح کرد: برای پیروزی کامل بر وهابیت و تکفیری‌ها، باید سیستم ایدئولوژیک آن‌ها را به درستی بشناسیم، چرا که آن‌ها بیشتر روی قشر جوان کار می‌کنند و ما نیز باید با تقویت عقاید حقه اسلامی، جوانانمان را در مقابل اندیشه‌‌های مسموم آن‌ها مصون نگاه داریم.

انتهای پیام 313/3

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha