جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب حوزه عراق در محور پاکسازی آخرین پناهگاه داعش حضور یافتند

حوزه/ مبلغان کمیته ارشاد و تبلیغ آستان مقدس علوی با حضور در میان رزمندگان حاضر در خط مقدم در صحرای الجزیره به آنان حمایت های معنوی و لجستیک ارائه دادند و سلام و دعای حضرت آیت الله سیستانی را به آنان ابلاغ کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مبلغان کمیته ارشاد و تبلیغ آستان مقدس علوی با حضور در میان رزمندگان حاضر در خط مقدم در صحرای الجزیره به آنان حمایت های معنوی و لجستیک ارائه دادند و سلام و دعای حضرت آیت الله سیستانی را به آنان ابلاغ کردند.

شیخ حسین الکرعاوی عضو کمیته ارشاد گفت: این کمیته از آمادگی رزمندگان برای پاکسازی مناطقی در بیابان های الانبار و کوه های حمرین در شمال شرق استان صلاح الدین که گروهک های تروریستی داعش از آن به عنوان پناهگاه استفاده می کردند، مطلع شد.

وی افزود: مبلغان کمیته ارشاد از پایگاه نیرو های گردان "جند الامام" بازدید کردند و از آمادگی های نظامی برای پاکسازی صحرای "صینیه" و "حدیثه" آخرین پناهگاه های تروریست های داعش، مطلع شدند.

شیخ الکرعاوی اشاره کرد: کمیته مبلغین سلام، توصیه ها و دعای حضرت آیت الله سیستانی را به مجاهدین ابلاغ و در نقاط مختلف خط مقدم نماز جماعت برگزار کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha