سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق گفت: جا دارد که پیروزی بر بدترین و خطرناکترین دشمن که همان داعش تکفیری و تروریستی است، به تمامی اقشار ملت عراق تبریک گفته شود و مسئولان نیز زمینه رفاه مردم را فراهم کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری‌ «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق گفت: جا دارد که پیروزی بر بدترین و خطرناکترین دشمن که همان داعش تکفیری و تروریستی است، به تمامی اقشار ملت عراق تبریک گفته شود و مسئولین زمینه رفاه آنان را فراهم کنند.

آیت الله مدرسی در بیانیه هفتگی خود از مسئولان عراق خواست از امروز و فردا کردن، کوتاهی در امور و تمامی آنچه موجب آزار مردم می شود دست بردارند.

ایشان بر ضرورت تشویق به سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کشور و رها کردن اختلافات سیاسی تاکید کرد و افزود:‌ تمامی این مسائل تنها با غلبه بر دشمنی حاصل می شود که پایه های پیشرفت را در هم می می کوبد و این دشمن همان فساد اداری و اقتصادی است.

این عالم عراقی خواستار گسترش فرهنگ خدمت به مردم در میان کارمندان و کنار گذاشتن عادت امروز و فردا کردن و مسائلی که موجب اذیت و آزار شهروندان می شود، شد.

ایشان به تشویق سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای استفاده بیشتر از امکانات اقتصادی موجود به ویژه در زمینه کشاورزی و معدن، دعوت و بر اهمیت تلاش برای تأسیس پالایشگاه ها و صنایع مرتبط که می تواند در پیشرفت کشور تأثیر داشته باشد، تاکید کرد.  

آیت الله مدرسی در پایان گفت: عراق در آستانه مرحله جدیدی است و ما نباید به اختلافات سیاسی که هیچ فایده ای ندارد، روی بیاوریم؛ بلکه همگی باید برای تحقق اهداف والا که با ارزش های دینی و ملی مطابقت دارد، تلاش کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha