جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آیت الله محسن فقیهی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ترویج فرهنگ بسیجی را از جمله لوازم مهم خدمت رسانی صادقانه و متعهدانه به کشور و نظام دانست.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به همه بسیجیان دریادل و مجاهد ابراز داشت: امام راحل با تاسیس شجره طیبه بسیج، باقیات الصالحاتی از خود بر جای گذاشت که پس از حدود چهار دهه از تاسیس آن ، همچنان شاهد برکات و دستاوردهایش در عرصه های ملی و حتی بین المللی هستیم.

وی افزود: ایجاد بسیج به دستور امام عظیم الشان نشان داد که چقدر این نیرو در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب موثر بوده و توانسته تحت هدایت ولایت فقیه به دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی بپردازد.

این استاد حوزه همچنین با بیان این که امروز بسیج و حرکت بسیجی به الگویی در بین کشورهای اسلامی و به خصوص شیعی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: راز و رمز توفیق بسیج پس از عنایات خدا و اهل بیت(ع) ریشه در اخلاص، مجاهدت و صبر و بصیرت انقلابی و دینی آن دارد.

وی همچنین با تاکید بر این که ترویج فرهنگ بسیجی لازمه خدمت رسانی به کشور و نظام است، گفت: در حقیقت بسیجی کسی است که به خاطر مسایل مالی به بسیج نیامده به خاطر حفظ اسلام و انقلاب و به قصد قربت در این جایگاه قرار گرفته و به تعبیر مقام معظم رهبری وارد در مدرسه عشق شده است .

۳۱۳/۸

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha