شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام زرینه

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا گفت: باید همواره آگاه و هوشیار بود و شکست کامل گروهک داعش نباید ما را به خواب غفلت ببرد، چراکه هر لحظه ممکن است دشمن با چهره و لباسی جدید وارد صحنه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام  محمد همایون زرینه صبح امروز در دیدار با اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا که در دفتر امام جمعه برگزارشد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پیروزی ارزشمند جبهه مقاومت در برابر گروه تروریستی داعش، گفت: علیرغم موفقیت‌هایمان در جنگ‌های اخیر باید هوشیار باشیم، چرا که جنگ میان حق و باطل تمام نشدنی است.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا افزود: باطل با هر راه و روشی خواهان ماندن و اثبات خودشان هستند و امروز به خاطر آنکه تلاش‌هایشان در عراق و سوریه به سرانجام نرسیده است در تلاشند تا با طرح برنامه و نقشه‌ای جدید پای کار آمده و فتنه‌ای جدید را ایجاد کنند.

 وی با اشاره به نقشه‌های شوم سازماندهی‌شده برای گروهک تروریستی داعش، تصریح کرد: حرکت کردن با تفکر بسیجی عامل اصلی موفقیت ما در برابر دشمن و رژیم صهیونیستی است.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: باید همواره آگاه و هوشیار بود و شکست کامل گروهک داعش نباید ما را به خواب غفلت ببرد، چراکه هر لحظه ممکن است دشمن با چهره و لباسی جدید وارد صحنه شود.

 حجت الاسلام زرینه بیان داشت: امروز محور مقاومت پیروز واقعی نبرد با دشمن است و تفکر بسیجی و پیروی از فرامین ولایت‌فقیه عامل اصلی این پیروزی هستند.

وی خاطرنشان کرد:  با آمدن نام بسیج برخی صرفا تصور نهادی نظامی پیدا می کنند که مخصوص زمان جنگ است، اما باید بدانند که علاوه بر این موضوع٬ امروز عرصه جنگ گسترده تر و وظایف بسیج به عنوان لشگر مخلص خدا در برابر هجمه طاغوت ها بیشتر وسنگین تر است.

وی اظهار کرد: راهبرد مقابله با آمریکا اشاعه تفکر بسیجی در تمام سطوح است، آمریکا شیطان بزرگ است و برای مقابله با آن لشگر مخلص خدا باید هرچه بیشتر به تقوا مجهز شود تا بتواند زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشد.

وی ادامه داد: حرکت بسیج ریشه در فعالیت فرهنگی دارد و دلیل پیروزی این نهاد ارزشمند در تمام مسئولیت هایی که به او سپرده شده٬ توکل به خدا و ولایتمداری و ولایت پذیری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha