چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی شکری سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دو عامل مهم وحدت ملت و ولایت‌فقیه ارکان اصلی شجره طیبه بسیج است، گفت: امروز دشمنان از نهاد مقدس بسیج بیش از گذشته در هراس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام علی شکری، پیش از ظهر امروز در گردهمایی بسیج طلاب، مداحان و هیئت مذهبی شهرستان شاهرود به مناسبت هفته بسیج به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، با بیان اینکه شجره طیبه بسیج از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تأسیس شد، اظهار داشت: دو عامل مهم وحدت ملت و ولایت‌فقیه ارکان اصلی شجره طیبه بسیج است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه شجره طیبه بسیج اکنون بین مردم ایران و در سطوح بین‌المللی نیز ماندگار و مطرح است، تصریح کرد: بسیجیان با روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در این جامعه تنها درصدد حفظ منافع کشور و مردم هستند.

وی با بیان اینکه منافع شخصی در افراد و سردمداران بسیج وجود ندارد، افزود: شجره طیبه، ارزشی و انقلابی بسیج بیش از هر سازمان و نهاد دیگری در مسیر اقتصاد مقاومتی پیشروی داشته است.

حجت‌الاسلام شکری با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در مقابل حکومت خود خوانده داعش، خاطرنشان کرد: این گروه ضد اسلامی بالغ‌بر 90 درصد از سوریه و نیمی از کشور عراق را اشغال کرده بود اما با وجود نیروهای اندک و رزمندگان مجاهد جبهه مقاومت طومار آنان در هم شکست و عراق و سوریه از وجود این افراد جنایت‌کار پاک شد.

وی با بیان اینکه گروه تروریستی داعش وابسته و تحت حمایت آمریکا و آل سعود جنایت‌کار بود، گفت: با شکست گروه تروریستی داعش ضربه مهلکی به آمریکا و عربستان وارد شد و تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آنان برای براندازی نظام اسلامی از جهان نقش بر آب شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هدف دشمن از ایجاد و حمایت از این گروه ضد اسلامی ایجاد ناامنی در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی بود، تصریح کرد: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و تبلیغات آن در سطوح گسترده یکی از عواملی بود که زمینه‌ساز تشکل گروه داعش شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان از نهاد مقدس و ارزشی و انقلابی بسیج بیش از گذشته در هراس هستند، بیان کرد: باید نسبت به ترویج روحیه بسیجی و تبلیغ آن در جامعه کوشا باشیم و از فعالیت‌های این نهاد مقدس حمایت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha